Menu Warung Kopi

Assalamualaikum....

Mulai hari ni Tok dah mula beroperasi warung tok.. mintak maaf la yer.. kalo tok x terlayan... setakat ni tok akan masak apa yg kowang nak yer.. x kisah.. mintak la apa yg kowang nak.. tok akan cuba masak yg terbaik.. tok pun ade kopi istimewa dari tok.. kpd sesiapa yg ader migrain jgn risau.. tok nyer kopi ader anti migrain.. sesuai diminum utk peringkat 3 hingga 100 tahun..

Sembang-Sembang


Free chat widget @ ShoutMix

Tuesday, May 13, 2008

Dalam Pembinaan

Penat ni.. nak wat dapur kat warong ni pun amik masa lama gak..

xde sape2 nk tlg tok ker?..

tok tgh nak cari org yg nk keje ngan tok ni.. nak cari tukang wat air ngan waiter.. 

6 comments:

Kakak Tiri said...

Tok, saya nak tumpang bisnes ais kepal kat sni boleh? Setiap ais yang laku saya kasi Tok 5 sen. Ok la tu kan. Saya jual pun 12 sen satu.

KitKet said...

owh yer.. saya telah terkomen dalam kotak jeritan batinku pulok

SitiNur said...

ni dah kali ke2 saya komen ni tok..tadi xkuar pun..saya nak jual laksa kat sini bleh tok?

zool irfan said...

tok.. buat la satu karakoke kat sini.. cas la dalam RM2.00 sejam..
mesti laku..

Kakak Tiri said...

Tok, kenapa tak letak harga kat menu Tok? Nanti Menteri LHDN mai check, sure Tok kena saman.

eryreckless said...

tok saya nak derma sudu plastik 3 ngan mangkuk tandas dua nanti amik kat umah eh..ikhlas tajaan dari sendukyung tinggi :)